Ik maak van elk bedrijf een professioneel merk

Een goede merkidentiteit is naar mijn mening een randvoorwaarde voor een goed imago. Door een authentieke merkidentiteit snapt jouw gewenste doelgroep waar je voor staat. Nadat de merkidentiteit is gedefinieerd, gaan we over op de positionering van het merk. In deze fase bepalen we wat jouw organisatie anders en beter doet dan een concurrent en wat je merk relevant maakt voor de doelgroep. Een merkidentiteit traject bestaat uit verschillende stappen, die hiernaast te zien zijn. Voorafgaand aan het traject bekijk ik vrijblijvend waar jij op dat moment staat met je bedrijf. Op basis van deze oriënterende fase kijken we of we een unieke identiteitsstrategie en positionering neer moeten zetten of, als dit al staat, meteen kunnen starten met de implementatie van de visuele identiteit in communicatiemiddelen.

Vrijblijvend gesprek

Van strategie tot design

  • Vrijblijvend oriënterend gesprek en advies
  • Onderzoek doelgroep en gewenste identiteit
  • Brainstormsessie identiteit
  • Brainstormsessie positionering
  • Implementatie en design van de merkidentiteit

Na het traject zijn voor jouw bedrijf een authentieke merkidentiteit en unieke positionering ontwikkeld en verwerkt in alle middelen. Denk aan een logo, website, social media, visitekaartjes, video’s en meer.

+

Van strategie tot design

  • Vrijblijvend oriënterend gesprek en advies
  • Onderzoek doelgroep en gewenste identiteit
  • Brainstormsessie identiteit
  • Brainstormsessie positionering
  • Implementatie en design van de merkidentiteit

Na het traject zijn voor jouw bedrijf een authentieke merkidentiteit en unieke positionering ontwikkeld en verwerkt in alle middelen. Denk aan een logo, website, social media, visitekaartjes, video’s en meer.

+