Ben jij net gestart met je bedrijf, wil je jouw merk herpositioneren of twijfel je over de authenticiteit van je merk? Een identiteitstraject biedt de oplossing. In dit traject gaan we samen kijken naar de gewenste identiteit (intern) en worden de doelgroepen en concurrenten (extern) meegenomen. Uit dit onderzoek ontstaat een authentieke merkidentiteit en relevante en onderscheidende positionering. De methode van het onderzoek is afhankelijk van jouw wensen en de omvang van het bedrijf. Denk aan een kwantitatieve digitale enquête en/of kwalitatieve diepte-interviews.

Mijn werkwijze is pragmatisch: geen ellenlang traject van een half jaar/jaar, maar in maximaal tweeënhalve maand een volledig implementatieplan en uitwerkte visuele identiteit. 

Contact

Identiteitstraject

  • Drijfveren en merkverhaal
  • Karakter van het merk
  • Doelgroepbepaling
  • Meerwaarde en impact
  • Concurrentiebepaling
  • Onderscheidend vermogen

Authentieke, relevante en onderscheidende positionering.

+